W kolejnym wydaniu naszego poradnika, przedstawiamy kluczowe kroki, warte podjęcia podczas użytkowania pojazdu, które pomogą uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek przy jego zwrocie.🌟
Komunikacja z wynajmującym:
📸 Pamiętaj, nasi pracownicy są zawsze do Twojej dyspozycji!
🛑 Zauważyłeś uszkodzenie? Zrób zdjęcie i daj nam znać. W razie konieczności zgłoszenia szkody, pomożemy z formalnościami i poprowadzimy proces likwidacji.
Limit kilometrów:
🛣️ Auto to ważne narzędzie pracy. Jeżeli w trakcie trwania umowy limit kilometrów okaże się zbyt mały, skontaktuj się z Doradcą w sprawie rekalkulacji umowy. Zwiększenie limitu zapewni komfort korzystania z samochodu i pozwoli uniknąć opłat za przekroczenie limitu przebiegu po zwrocie auta.
Termin zwrotu pojazdu:
🗓️ Zaplanuj z wyprzedzeniem termin zwrotu. Co najmniej dwa tygodnie przed oddaniem, po dokładnym umyciu, sprawdź auto pod kątem uszkodzeń.
🧽 Jeżeli zauważysz jakiekolwiek zarysowania czy wgnioty, skontaktuj się z nami – w razie konieczności da nam to czas na zgłoszenie szkody i organizację likwidacji.
Przygotuj samochód do zwrotu:
🚿 Przed zwrotem, prosimy o dokładne umycie i wysprzątanie samochodu.
🧐 Sprawdź, czy w samochodzie znajdują się wszystkie akcesoria i dokumenty, z którymi samochód został wydany - zwłaszcza wszystkie komplety kluczy, dowód rejestracyjny, instrukcje i książka serwisowa.
Zwrot pojazdu:
📜 Zwrot odbywa się zgodnie z Przewodnikiem Zwrotu Pojazdów Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów.
🌐 Przewodnik ten dostępny na naszej stronie www.promobilfleet.pl, w zakładce „Strefa klienta”. Przy zwrocie pracownik sporządzi protokół, potwierdzając zakończenie najmu.
Korzystając z samochodu, pamiętaj, nasi pracownicy są zawsze do dyspozycji. Realizując usługę wynajmu długoterminowego, zależy nam na Twoim komforcie i utrzymaniu pojazdu w jak najlepszym stanie. 🌍
#PromobilFleet #WynajemDługoterminowy #ZakończenieNajmu #KomfortIBezpieczeństwo